Lidingöloppet 2013

 
 
 
 
Uppladdning!
Pwc var med och sponsrade!
 
Taggad tjej innan start!
1:04:43 min senare!
 
Goodibag!
 
Vi spenderade natten i Stocholm hos min morbror för att på söndagen göra oss redo för Lidingöloppet-tjejlopp. Vi alla gjorde sjukt bra ifrån oss och jag är nöjd! Sprang på 1:04:43, målet var att komma in före mamma och Malin och 15sek snabbare än min kompis Malin och 1min snabbare än min mamma kom jag i mål. Som sagt riktigt bra jobbat, även om jag 2010 då jag sprang loppet för första gången sprang på 20 sek bättre.. ;) Men jag är nöjd, speciellt att jag sprang upp för den hemska abborrbacken! Nu laddar vi inför tjejvasan!
 
Did a 10k run with my friend and my mom in Stockholm. We all did great and efter 64min saw I the finish line. Feels great!
 
 
 
 
 
Bea

Bra kämpat! :D

Nattiiz

Grym du är! :)

Johanna

Bra där! :D

Amanda Lundkvist

grymt bra kämpat! :D